Profil de trainer

16992449_1100746290052320_86575830071687350_o16836519_1100750866718529_6472714173874412925_o

Interesant faptul că training-ul a dat peste mine și eu peste el într-un mod cu totul spontan. A fost un soi de dragoste  adolescentină la prima vedere (eram în liceu când ne-am cunoscut). Tot interesant este faptul că a apărut înainte de a mă forma în ceea ce știam deja că vreau să fac – psihologie/ psihoterapie și s-au completat frumos împreună de aproape 10 ani incoace.

Îmi plac oamenii si cred in dezvoltare prin experientializare, feedback constructiv si onest. Pentru succes mai sunt nevoie de doua ingrediente: motivația si curajul de a face un pas lateral si a ieși din zona de confort. Ceea ce iubesc cel mai mult la training este provocarea continua pe care mi-o oferă grupul, tot timpul imprevizibil in idei, impresii si reflecții, o sursa de energie si creștere infinita la toate nivelele, de inspirație.

Nu fac training pur, ci mai degraba fac WELL-BEING TRAINING!

16903324_1100746280052321_5031347648603287180_oIngredientele WELL-BEING TRAINING:

  • cocktail de tehnici psihoterapeutice îmbinate cu concepte de business;
  • experimentare activă & experiențialitate;
  • accentuez și facilitez procesul de grup, dar si interior al cursanților;
  • un strop de creativitate și inovație;
  • construiesc pe baza resurselor interioare ale cursanților;

Am elaborat si susținut sesiuni de training pentru companii importante ca: BRD, Banca Transilvania, Coca Cola, Renault, Glennmark, Jotun, Danone, Bogart.

Arii de competență profesională Inteligența emoțională, Leadership ,Formare de formatori, Managementul conflictelor, Gestiune emoțională, Simulări şi Jocuri de Rol, Tehnici de negociere, Managementul timpului si al stresului, Comunicare empatică, Inovație și creativitate, Customer Care, Tehnici de vânzare.

Articole:

Comunicarea empatică  
Atât comunicarea cât şi empatia sunt îndelung şi larg dezbătute la toate nivelele organizaţionale, fiind considerate cheia succesului în diferite activităţi – de la vânzări, negociere şi coaching până la relaţionarea interdepartamentală. Când vorbim de succes din punctul de vedere al celor două concepte, atunci ne referim la construirea unei relaţii de încredere, o relaţie pe termen lung, în care ambele părţi implicate au ceva de câştigat. Părţile pot fi parteneri de afaceri, colegi de birou sau chiar departamente dintr-o firmă.

Citeste tot articolul aici: Articol aparut in Business Woman


În căutarea echilibrului interior. Timpul sau cutia de pantofi. Mai aproape de echilibru

În căutarea echilibrului ajunsesem cumva la ideea că timpul este asemenea unei cutii de pantofi care trebuie umplută. Fiecare „cutie” este una specială, unică pentru fiecare dintre noi în parte, o cutie datorită căreia ne punem diverse întrebări legate de relaţia personală cu Timpul. Astfel, în urma angajării în procesul de introspecţie, ştim deja câte ceva despre prezentul şi trecutul acestei relaţii.
Citeste tot articolul aici: Articol publicat în revista Business Woman Magazine Nr. 32/ 15 dec. -15 fev. 2012

Stresul – recomandat numai cu prescripţie
Astfel, acest „om negru” al vieţii noastre, personaj negativ care influenţează toate palierele vieţii,a fost studiat şi definit în prima jumătate a secolului 20 de către medicul de origine austriacă Hans Selye. La modul general, şi cel mai des întâlnit, stresul reprezintă un ansamblu de factori ce conduc la o reacţie anormală/ patologică a organismului. În linii marii, stresul este aducător de necazuri şi ineficienţă, cu toţii dorind să îl putem prinde, încarcera şi îngropa cât mai adânc astfel încât să nu mai iasă la suprafaţă. Stai şi te gândeşti cum să îl eviţi şi de fapt constaţi că el este oricum legat de tine şi te urmăreşte ca o umbră, dăunând grav sănătăţii şi punând-o chiar în pericol atunci când se transformă în patologia organizaţională denumită drept burn-out (epuizare).
Citeste tot articolul aici:  Articol aparut in Business Woman